Страхова компанія «Оранта-Життя» — убезпечення життя
Майбутнє буде краще!

Послуга СМС-повідомлення!

   Шановні клієнти, якщо після сплати чергового страхового платежу по закінченню двох робочих днів Вас не сповістили о зарахуванні платежу до компанії, за допомогою СМС-розсилки, це може означати, що :

   1. В базі даних компанії відсутній номер Вашого мобільного телефону або ж він був вказан невірно!

   Для вирішення цієї проблеми, залиште будь-ласка заявку на внесення Вашої контактної інформації до бази даних :

   

   2. Страховий платіж по Вашому договору не був зарахований до компанії!

   Причиною ненадходження страхового платежу може бути : вказання невірних банківських реквізитів при сплаті; вказання некоректного призначення платежу (невірний номер полісу). 

   Для уточнення інформації та вирішення цього питання, звертайтесь будь-ласка до Головного Офісу СК "Оранта-Життя" за телефоном : (044) 520-29-10.